Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych
w sklepie internetowym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo ich zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania (ze względów higienicznych nie wymieniamy biżuterii, która była noszona) - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany. W przypadku braku oryginalnego opakowania, produkt należy zapakować tak by towar dostarczony został w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty z tytuły odesłania zwrotu ponosi Klient. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych do paczkomatu ani za pobraniem.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu wypełnij przygotowany formularz zwrotu
Starannie zapakuj zawracane produkty, do paczki dołóż wypełniony formularz zwrotu/wymiany oraz dowód zakupu. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot.
Wyślij na adres:
hey! hoops
ul. Boiskowa 37
05-080 Hornówek
Rekomendujemy, aby paczka była nadana przesyłką rejestrowaną.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych do paczkomatu ani za pobraniem. Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na powyższy adres.
Po otrzymaniu i weryfikacji Twojego zwrotu, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku jego postępowania. W przypadku gdy zwracany produkt będzie miał ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty. Po pozytywnym zatwierdzeniu Twojego formularza, zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni.
Jak złożyć reklamację na produkty zakupione
w sklepie internetowym
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem hey|heyhoops.pl| |hey|heyhoops.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Uzupełnij zgłoszenie reklamacyjne i podpisz we wskazanym miejscu.
Starannie zapakuj reklamowane produkty, do paczki dołóż wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłaną do nas reklamację.
Wyślij na adres:
hey! hoops
ul. Boiskowa 37
05-080 Hornówek
Rekomendujemy, aby paczka była nadana przesyłką rejestrowaną.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient. Nie ma możliwości dostarczenia paczki osobiście na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych do paczkomatu ani za pobraniem.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: hey|heyhoops.pl| |hey|heyhoops.pl